1 Nisan 2014 Salı

MARKETING DECISION MAKING-En Sık Gereken Pazarlama Kararları İçin Teknik Ve Sayısal Çözümler

 MARKETING DECISION MAKING- 
EN SIK GEREKEN PAZARLAMA KARARLARI İÇİN TEKNİK VE SAYISAL ÇÖZÜMLER

Amaç
Pazarlama kararları alırken yapılan yanlışlar satışta düzeltilemez. Pazarlama kararları her zaman için “stratejiktir” ve ilgili şirketin amaç, imkan ve becerileri ile de uyumlu olmak zorundadırlar. Bu durumda stratejik pazarlama kararlarının alınması; tartışma götürmeyen, oturmuş ancak, mekanizmaları bilinmeyen bazı yöntem ve tekniklerin kullanılması ile olur. Bu teknikler profesyonellerin uygulayabilecekleri tekniklerdir ancak, bilgi eksikliği, örnek eksikliği nedeni ile Türk iş hayatında çok bilinmezler.
Amacımız, pazarlama kararları için profesyonel bir perspektif, kullanılabilir teknikler ve örneklenmiş yöntemler için gerekli bilgileri sunmaktır.
Çalışmamız, interaktif, katılımcıların sorunlarına odaklı, yazarak, çizerek, birlikte hesap yaparak gerçekleşen bir eğitim çalışmasıdır.
Hedef Kitle
·   Pazarlama yönetici ve uzmanları
·   Pazarlamaya önem veren üst düzey yöneticiler
·   Pazarlama etkinliklerini doğrudan yöneten iş sahibi, girişimci ve aile şirketi yöneticileri
·   Pazarlama sorumluluklarını artık ayırmak, birim kurmak isteyen yönetici ve iş sahipleri
·   Üretim/imalat planlamasından sorumlu üretim/imalat yöneticileri, üretim planlama uzmanları
·   Pazar araştırma, pazar geliştirme, planlama ve operasyon yönetici ve uzmanları ve
·   Pazarlama perspektiflerini genişletmek, derinleştirme isteyen satış yönetici ve profesyonelleri için özel olarak hazırlanmış bulunmaktadır. 
İçerik
·   Makro Marketing Düzeyinde (Şirketin Dünya Ve Ülke Ekonomisi Platformlarındaki Pazarlama Kararları)
-   Pazarlama Karışımı Ya Da Portföyü (Marketing Mix) Belirleme Tekniği
-   Rekabet Stratejisi Belirleme Tekniği
-   Pazarlama Ve Üretim Planlama Dinamiklerini Uyumlama Tekniği
-   Pazarlama Temelli Şirket Amaçları Belirleme Tekniği
-   Pazarlama Kararlarındaki “Belirsizlik“ Ve “Risk“  İçin Yönetim Teknikleri
-   Makro Marketing Düzeyindeki Pazarlama Kararları İçin “Toplu Kavramsal Resim“, Yurt İçi Ve Dışı Örnekler
·   Mikro Marketing Düzeyinde (Şirketin İlgili Sektörler, Piyasa Ve Pazar Kesimleri Platformlarındaki Pazarlama Kararları)
-   Dağıtım Kanalı Tasarlama Tekniği
-   Fiyat Modelleri Belirleme Teknikleri
-   Etkin Reklam Bütçesi Belirleme Teknikleri
-   Yeni Ürün Kararları İçin Yöntemler Ve Teknikler
-   Marka – Pazar Payı Belirleme Ve Yönetme Teknikleri
-   Mikro Marketing Düzeyindeki Pazarlama Kararları İçin “Toplu Kavramsal Resim“, Yurt İçi Ve Dışı Örnekler
·   Şirket Pazarlama Organizasyonu Düzeyinde
-   Necdet UYGURER “Pazarlama Pusulası“ Ve Kullanım Tekniği
-   Örnek Uygulama
-   Necdet UYGURER “Pazarlama Problem Çözüm” Tekniği Ve Kullanımı
-   Örnekler
-   Pazarlama Kararlarında Kullanılabilir Matematiksel Ve Yöneylem Araştırma Tekniklerinin Kısa Tanıtımı (Binomial Dağılım, Poisson Dağılımı, Markov Zincirleri, Lagrange Çarpanları, ….Gibi 15 Kadar Temel Teknik)
-   Pazarlama Kararları Ve Bilgileri Yönetim Sistemi (Marketing Decision Making System ) Yapılabilirliği Ve İşletimi, Kısa Sunum
·   Pazarlama Kararlarında Kullanılabilir Matematiksel Teknikler Listesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder