8 Nisan 2014 Salı

E-ticaret sitelerinin telefon derdine hemen çözüm sunuyoruz.

E-ticaret Siteleri İçin Webgec Teleasistan,

Müşterileriniz aradığında gerçek bir operatör çağrıyı karşılar . Basit
soruları cevaplar . Ticket sistemi ile müşterilerinizin sorunlarını her bir
müşteri için yeni Ticket açarak bir düzen içinde takip etmenizi sağlar .
Ürünler ile ilgili genel bilgileri anında verebilir detaylı talepleri ise
ilgili birime yönlendirir . Kargo takibi için arayan müşterilerinizde
sitenizin yönetim paneline girerek kargo takip bilgillerini verebilir .
Siteniz ile ilgili sorunlarda size anında ve hızlı bir şekilde haber
verebilir . Donanımlı ve eğitimli personeli ile e-ticaret sitenizi
aradıklarında ciddi , kurumsal ve güvenilir bir imaj sağlar . Webgec Teleasistan
ücretlerinin dışında ekstra bir ücret yansıtmaz.

Webgec Teleasistan asistan maliyetinin çok olduğunu düşünen, tasarruf etmek
isteyen, kurumsal bir çağrı karşılamaya ihtiyacı olan firmalara asistanlık
hizmeti sunuyor. Üstelik tamamen kurumsal bir konuşma şekli ve doğru
karşılama ile.



Webgec Teleasistan Hizmetinin Firmalar İçin Avantajları;

. Müşterilerinize güven vererek satışlarınızı arttırır.
. Profesyonel şekilde telefonların karşılanmasını sağlar.
. İstanbul, Ankara gibi illerde telefon numarası alarak müşterilerinize bu
iller üzerinden hizmet vermenizi sağlar.
. Telefon trafiğinizi düzenler, gün sonunda tüm arayanları rapor halinde tüm
iletişim bilgileri ve açıklamalarıyla size e- mail halinde gönderir.
. Yönlendirme ücreti ödetmez.
. Santral yatırımı yapmanıza gerek kalmaz.
. Müşteri hizmetleri maliyetlerini ¾ oranında düşürür.
. Gelen tüm çağrıların cebinizden size bildirilmesini sağlar.
. İnsan kaynakları yükümlülüklerinden kurtulursunuz.
. Harcamaların tamamını vergiden düşersiniz.
. Telefon numaranız değişmez.
. Ekstra iletişim maliyeti oluşmaz her şey içinde bir sistemdir.
. Telefonlarınız karşılanırken siz toplantıda, yemekte, hastanede bile
olsanız not alınır ve size bildirilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder